piątek, 9 marca 2012

VIP za 4,92 zł ? :o

Wchodzę dzisiaj na moje  drugie konto: Kyokoo,a tam :

< kliknij, aby powiększyc >
You men. xd 
Nie kupiłam, ale jakby mi się coś takiego pojawiło na fioletce21 to bym brata wybłagała i by mi kupił. :] Bo ja tradycyjnie nie mam kasy na kącie :D
Kiedyś, jeszcze przed zmianą cen za VIPa pojawiały mi się promocje... ;)
Częściej...
Tylko NIGDY nie pojawiły mi się na koncie: fioletka21.

Chciałam zrobic instrukcje, ale znowu mi panit nawalił i nie mogę. :(

Post jest:

4 Szekszy osób skomentowało , a ty?:

Wiem mi też się takie pojawiło ale na innym końcie tak samo jak ci ale i tak se vipa zrobiłam
By Mysza <33 (Zaproś) .xD

A mi na każdym koncie sie to pojawia tylko nie na gabigabi20014 (też zaproś)

Nie pojawia ci się to na tamtym koncie, bo kiedyś już miałaś vipa. A na tym nie miałaś bo to jest oferta jednorazowa.. Mi też się pojawiła na koncie gdzie nigdy nie miałam, a na jednym miałam wiele razy i się tam nie pojawia :( :(

bo mi też się to pojawiło i się wylogowałam i tego nie było czy da się w ten sam dzień jeszcze go cofnąć żeby kupić

Prześlij komentarz