wtorek, 1 maja 2012

Jak zrobić teledysk na MSP tv ?

Właśnie, ja dzisiaj oświece wasze zacne umysły ! *-* No więc, przedstawie wszystko na programie do robienia filmów, o nazwie Windows Movie Maker, posiada go prawie każdy komputer i laptop, ale jezeli go nei mamy musimy ściągnąć c: . Jeżeli masz problem z jego znalezieniem, zawsze możesz użyć funkcji wyszukiwania na twoim komputerze.
Nie wiem, czy wasz znajduję się w tym samym miejscu co mój, ale radze poszukać w ' Wszystkie programy ' Mój Windows Movie Maker znajduje się w akcesoriach ! ;)




Prosiłabym o dokładne czytanie porad i poleceń. Bo ten .. tego .. Możemy się nie zrozumieć. ; 3

Powiem, jak zrobić teledysk złożony ze screenów, ponieważ nie mam czasu na tłumaczenie jak ściągać programy do nagrywania klipów.

Cały teledysk wykonać możemy w artbooku, lub w filmie. 

Na początek, oczywiście trzeba ściągnąć piosenkę, z którą chcemy zrobić nasz teledysk. Do tego polecam tą stronę ---> Klik <--- 
Wpisujemy tytuł piosenki, przepisujemy kod, pobieramy a następnie zapisujemy jako plik multimedialny na naszym komputerze. 


W końcu możemy Otworzyć program!


Zanim zaczniemy robić nasz teledysk, najlepiej przed tym przeczytać tłumaczenie piosenki, aby teledysk był chodź trochę związany z treścią piosenki i miał sens. Do tego polecam Tą stronę. < Klik >.
Jeśli chcemy zrobić teledysk z tekstem piosenki radzę również brać z tej strony, zwłaszcza - kiedy piosenka nie jest w języku polskim. 


Gdy nasz teledysk robimy w ArtBook'u, oczywiście zmieniamy czcionkę napisów, większość MSP-owiczów wie jak to zrobić, ale dla pewności powiem, żeby potem nie było.
Aby zmienić czcionkę tekstu klikamy dwa razy na napisamy tekst, potem wybiramy czcionkę i kolor ! Proste. 

Okej, więc na początek tworzenia, należy oczywiście dodać muzykę. Więc w menu, wybieramy...


Szukamy ściągniętego utworu i wybieramy go. Po tym wyświetli nam się :

Oczywiste jest, że zamiast linku bloga znajdywać się będzie tytuł piosenki. 
Gdy już wszystko jest tak jak u mnie, przeciągamy utwór na ' oś czasu ' 
Żeby włączyć oś czasu klikamy na dole ekranu ' Pokaż oś czasu '.

Teraz zajmiemy się '' wkładaniem '' obrazów do filmu. 

Żeby dodać obrazek, musimy go najpierw zrobić - rzecz jasna. Po zrobieniu zapisujemy np. na pulpicie, po tym klikamy :

I wybieramy obrazek, który chcemy dodać. 
Po tym wyświetla on sie nam w tym samym miejscu gdzie wcześniej była muzyka, i również przeciągamy go :

Na osi czasu, zaznaczać możemy ile czasu ma być wyświetlany dany obrazek. 

Możemy dodawać różne efekty wideo i przejścia! 

Gdy już skończymy nasz film zapisujemy to jako plik filmowy;

Musimy liczyć się z tym, że zajmie to trochę czasu. Film najlepiej zapisac w Moje Wideo, czyli folder znajdujący się w Mój komputer. 


Gdy nasz film już jest zapisany musimy włożyć go na youtube.com

Gdy już mamy konto i jesteśmy zalogowani przesyłamy film z komputera na yt.


Wybieramy plik, szukamy go w moim komputerze, moje wideo lyb gdzieś indziej gdzie zapisaliśmy, czakamy aż się załaduję, nadajemy nazwę i już !


Jak dodać film do MSP TV ?
 W tej części muszę was rozczarować. 
Nie da się. 
Pracownicy MovieStarPlanet wybierają tylko niektóre fimy tworzone przez graczy. Ale przecież zawsze swój film reklamować możesz na youtubie, i mieć nadzieję, że pracownicy MSP umieszczą właśnie twój film.!



Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzu. 
Mam nadzieję, że pomogłam. 
Pozdrawiam, KamaxDD ♥




Post jest:

127 Szekszy osób skomentowało , a ty?:

Jak pracownicy MSP będą wstawiwc z youtube mój film na MSP tv to skąd będą wiedzieli że to ja stworzyłam?

Ja nie mam tego programu...Jak go mogę pobrać?

@Anonimowy (1)
Nie będą wiedzieli, znaczy - jak wgrywasz film na youtube to możesz dac w tytule ' Wyk. KamaxDD, By. KamaxDD ' Zamiast KamaxDD swój nick. Pewności nigdy nie mają, no ale jeśli podpiszesz, to raczej wiadomo kto go zrobił. : )

@Anonimowy (2)
Na pewno masz ten program, dobrze poszukaj.

ja hyba nigdy tego filmu nie zrobie ;(

Kama ja nie mam tego programu :( !

Na pewno macie ten program.

@vip123456789123
Powodzenia z tworzeniem filmu :D

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Ja musiałam ściągnąć ten program bo ja mam kompa z Anglii

Jak dodać napisy do właśnie tamtego filmu na windows movie marker ?

@vip123456789123
Chodzi o napisy końcowe czy co ?.

@vip123456789123
Jeśli twój program jest taki sam jak mój na screenie, to w menu po lewej, masz ' Utwórz tytuły lub napisy końcowe '.

A jaki kod? ja wpisałam piosenke i jak klikne a tytuł to jakas dodatkowa strona sie wywietla

na tej dodatkowej stronie niżej masz kod przepisujesz go w okienku pod nim i na samym dole bedziesz mieć pobierz

Jak zrobić żeby w filmie postacie się ruszały???

@Anonimowy [Powyższy]
Aby w filmie potaci się ruszały musisz je nagrać programem. Ja mam HyperCam. Ale jest głupi i ma taka nijaką grafikę . ; /

mam windowsa 7 i nwm gdzie pobierac. pomozzz

OMG -.-" Gdzie jest ten program .? ;O
Prosze napisz do mnie na ten temat - Bella5100

a jak zapisać na pulpicie artbook ?

Ale ja mam tylko Windows Live Movie Maker ten program może być?

Nie mogę tego należć ! "-,-

Ja nawet nie mogę tego ściągnąć xD.

Ja już swój na MSP TV kończe :D jutro władowuje go na yt ale będzie boszkiii .____.

Ja nie mam Windows Movie Maker tylko Windows Live Movie Maker

Ludzie, jeżeli macie inne programy do robienia filmów to nie ma sprawy, ale musicie wiedzieć jak się nimi obsługuję.
Moja instrukcja jest oparta na tym programie, gdyż 90% komputerów ten program posiada.

Spk ale to że sie nie da dodać na msp to mogłaś napisać na początku bo się namęczyłam z tworzeniem go a tu nagle nie da się go dodać -,-

a jak zapisać art na pulpicie ??? odpowiedzcie??:( pliss

Po ilu dniach, mój filmik znajdzie się na MSP TV ?

Też lubie robić filmy mam 4 1 jest na msp tv po prostu do moda piszesz i albo wstawi albo nie -_-. Eh..

Ja myśle że windows live marker może być . Jak napiszesz do moda to to powienien ci odesłac tak po tygodniu i będzzie film na msp tv albo nie. Sory że tak odppwiadam nie pisz tego bloga ;). JKBC tu anty you

jak ktoś nie może zapisać multimedialnie to co robić bo ja nie moge właśnie

Mam pytanie, mam ten program, dodałem muzyke, 1 obrazek i jak go nastawić na np. 17sek.? (Żeby leciał przez 17sek.?) (Tak wgl. jak się obrazki robi żeby miały różne czasy np. 1 6sek, 2 11sek czy co..? ; /) Z góry dziękuję za pomoc : *

A jak z kopiować ArtBook żeby zrobić teledysk?

Dziękuje. B. mi pomogłaś za 15 min mój film będzie w necie ;)

Jaaa Nie moge tego pobrać jakieś zje*anee !!

Ja robie teraz teledysk do piosenki Jula-nie zatrzymasz mnie :)
mam Movie Maker
ale nw jak sie robi to żeby postacie się ruszały :( tak jak ma Mycha

ej.....ja mam taką piosenkę w moim folderze na pulpicie ale...jak ją dodać do artbooka? Plosie odpowiedz *

a jak zrobić to zdjęcie moviestar? i dać je na pulpit?

ja mam coś nie tak z wmm bo nie mogę dodać muzyki którą pobrałam :'(

jak sie robi zdjecia w artbooku by go dodac i gdzie sie zdjecia zapisuja ?

Nie mam tego programu ...;( Gdzie moge go bezpiecznie pobrac , bez wirusów?

Śćiągnełam :D Dziekuje za pomoc :D

@Patrycja Fornal
Dasz rade ; ) Nie widze w tym nic trudnego . ; )

@Teen_Krejzii
Chyba napisałam..
Wszysto zależy od osi czasu ; )
Musisz przeciągać, rozciągać i wgl ; )

@Domi12344.blogspot.com
Ściągnij HyperCam.
Najjlepiej Polską wersje ; )
Może napiszę instrukcje c:

Do wszystkich, którzy nie umieją dodać zdjęcie ' artbooka '.
Nie da się zrobić zdjęcia w tej grze. Więc robimy screena ekranu.
Aby to zrobić klikamy klawisz PrtScn SysRq (Jest koło F12). Wchodzimy w jakiś program graficzny, np. w Paint i klikamy jednocześnie ctrl + v. Wyświetla nam sie obraz całego ekranu. Wycinamy co chcemy, zapisujemy i gotowe : ]

Ale ja mam Windows Live Movie Marker :s

U mnie Jest Windows Live Movie Marker ale muszę to pobrać :c

Okey pobrane : )
To robimy teledyski :D
Dzięki ♥

Wszystko jest super wytłumaczone :D Zrobiłam już 3 teledyski tym programem. Dzięki ;*

Kama , ja też nie mam Movie Makera.
Nie każda osoba , która ma Windows 7 ma Movie Maker.
Wtedy trzeba go ściągać. c;

Kropka. - Ja też.
Nie pobieraj pakietu Live , bo on jest beznadziejny i tylko miejsce w kompie zajmuje >.<

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Nadal nie wiem jak to mam zrobić ;/

Extra ! Ale ja mam laptopa i inną grafike tego programu i nadal nie kapie x_X

A jak zapisać ArtBooks na swoim pulpicie?? ;D

Ja wszystko już wiem *u*

Na Windowsie 7 jest ten program wystarczy nacisnąć START i wpisać "movie maker".Napewno znajdziecie ten program :)

Dzięki czekałam na to długo i znalazłam ten bloguś.
Dziękuję udało mi się wsadzić na youtube.
Mam go też na Msp tv.
Jeszcze raz bardzo dziękuję.

hejka ale jak zrobić żeby obraż a artbooka lub filmu znalazł się w programie

a co zrobić jak mój komp nie odnajduje mojej piosenki??

a jak mam zapisać artbook?

ale jak daje CTRL + v to wtedy cały ekran mi wychodzi w paint a jak zrobić żeby w paint zapisać tylko tą część obrazu ktąrą chce?

Wyciąć ?

___
'' Jak zapisac artbook '' i inne rdzeje tego pytania - przeciez napisalam to wyzej w komentarzach xd

Kama Dasz link na ściągnięcie tego programu Widows Movie Marker ( Ja mam z Widowsa 7)

Co zrobić by postacie sie ruszały.?

Pomogło, bardzo, dziękuję :3

Fajny post , amam jedno pytanko ,
jak zrobić żeby np,
idzie movie star i robi jakąs animke , i żeby to dodać jak
ona się rusza jak to dodac , ja mam program Windows live movie maker

jak odpowiedzie z góry dzia , najlepiej napiszcie mi na msp..
jestem

majlixd

Jak chcę wstawić zdjęcie to mi się wyświetla że nie ma tego pliku :(
Czemu??!!

@msp-xd

Do tego trzeba ściągnąć program, który nagrywa '' to co dzieje się na ekranie ''.
Do tych darmowych zalicza się np. HyperCam, ale grafika jest dosyć beznadziejna.
Poszukaj w necie, ściągnij ten program i będzie ok. ; ) Powinien działać.
P.s; Jak będziesz ściągać, najlepiej wybierz polską wersję, w tych innych trudno się połapać (Znaczy jeżeli nie znasz języku).

Pozdrawiam xd

@Vip

Nie wiem, nie spotkałam się z czymś takim. Coś musisz robić źle.

Ja już zrobiłam teledysk jest już na YOU TUBE ale nie wiem jak z YOU TUBE przenieść na YOU TUBE na MSP

Ja musiałam ściągać. Zrobiłam teledysk ale nie wiem jak go dodać na yt


ja robie arbooki na moviesarplnet ae jak je potem przenies na kompa???

THX Kama nie wiedziałam jak to zrobić na blogach widziałam fotki z imprez MSP i chciałam wiedzieć jak to się robi! Masz u mnie 5 grafów.

P.S Mój login to Misia-Pysia-Lulisia123!

Ale ja mam inego windowsa ;o

Cześć mam do cb. pytanie?
czy żadnego wirusa nie będzie jak ściągne ten program ?
a i jeszcze jedno ..
jak sie robi zdjęcia czy co tam ? z artbooka do tego programu bo chce dla przyjaciela zrobic film ale wlasnie nie wiem jak : )

bo ja mam chyba windows 7 ?
to moze być ? : )

Mam prośbe.. podasz link tego programu ? : )

Proszę kama pomóż mi ! mam 1O lev a jeszcze nie umiem w 1OO % dobrze zrobić arta :( Zaproszę Cię do znaj i przyjmij i Ci wyślę priv arta bo jak ja zmieniam czcionke napisu , to jak zmienie, połowa napisanego tekstu ... Znika *_* -.- Pomożesz? :< Przyjmij błagam i proszę o szybką odp ;) Pozdro od Ammelkaa<3
;** Plzz tylko przyjmij :**

Ta wszystko supp, tylko mi się prędzej wyłączy komp niż skończę ;/ to mi się nigdy nie uda ;( pozdrawiam :-) mój login na moviestarplanet to (madzia) ;***** tsa.. 11 lvl, a ciuchów tyle, co ma bezdomny : D Jeszcze raz pozdro *_* bay:-)

Dzięki za pomoc już wiem jak to zrobic
pozdro

` Ja nie mam tego programu, ale można też teledysk na msp zrobić na stronie internetowej. ^^ Podałabym na jakiej ale nie umiem znaleźć tej wiadomości ;/.

` Powyższa wiadomość jest od mnie mój login na msp jest taki : Tosiulaaa
< czytaj tylko Tosiulaaa > Mam nadzieje że wasz teledyski bd *iste ;*

A jak ten artbook wstawić do swojego folderu lub film???

Jak wrzucić Artbooki Na Kompa ? xd

Nie rozumiem pobrałam, włączyłam i pokazało ponowne pobieranie...

Dzięki zrobiłam :D powodzenia życzę tym co jeszcze prubujom

KamaxDD kurde z tymi przecioganiem tego no tej oiosenki ?to mi nie wyhodzi :(

Może dzisiaj zrobię

wercik86

a w jaki sposób zciągnąć nasze arty bo ja je zrobiłam na msp i nwm jak je włożyć na kompa

A co potem jak sie pobierze? Bo jak już to sie zrobiło na yt to klikłam na ,,Udostępnij'' no i se to uzupełniłam to co tam było, i ja nie mam tej jakiejś Wtyczki Hagtuos czy jakoś tak. To co wtedy?

A jak zrobić żeby ludziki w teledysku się ruszały???

już umiem thx blog jest spk ;* pozdrawiam mój login to lidziaraxd

jak zrobić żeby było szybciej albo wolniej zrób też tego instrukcje

Mam pytanie bo ja mam new wibdows movie marker i nie wiem jak zrobić ponieważ nie ma tam takich kratek jak w starym jak będziesz odp. To pisz do MIKI10080

super poradnik, zwykle korzystałam z pinacle studio ale to nie do zabawy program, a ten jest w sam raz dla takiej małolaty jak ja xD
polecam stronkę do ściągania piosenek: ulub.pl ta jest chyba latwiejsza :D

kocham waszego bloga dziewczyny! zaproszę was na msp! jakby co to na msp jestem: $@rk@010. zapraszajcie :)

a i to znowu ja $@rk@010. Mam pytanie: Czy płaciłyście coś za bloga, bo ja i moje 3 najlepsze przyjaciółki chcemy sb założyć bloga.
Jeśli już założymy to damy wam link XD

A będzie jakiś wirus ? bo boje się że coś się pozmienia :s

Ja nmg jusz zrobiłam tylko ja trzeba dodać na msp !!

Jak zrobić zdjęcie arta i gdzie je potem w kompie znaleźć?

Jak mam zapisać ArtBook'a na pulpicie, którego sobie zrobiłam na MSP ?

Thx zaspokoiłaś moją ciekawość

By: Emilia50

Uwaga !!!! jeśli ktoś nie ma tego progaramu podaje link do pobrnia !!http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-live/movie-maker-get-started to jest ze strony windows więc nie ma żadnych wirusów =.=

jest jeszcze taki aby wycinać movie i one się poruszją bez tła jak to zrobić?

Thx zrobiłam dzięki tobie teledysk :)

jak ściągnąć art na kompa?






Wg mnie poradnik jest super :D

Może mi się uda go zrobić te instrukcje są bardzo pomocne:)

hej , ja mam kilka pytań. Jaki jest twój email ? chciałam do cb napisać te pytania i zebys mi oddpisała odpowiedzi wiec jak cos to mój email : vicia135@onet.pl

ja tego nie mam tego programu pszeszukałam wszystko :(

Można robić w Windows Live Movie Marker?

Ciekawe czy mój film bedzie na msp youtube :o

Dzięki wielkie pomogłaś mi :)

Nie mogę importować muzyki nie wiem jak włączyć oś czasu bo mam to po angielsku.Bo jak próbuje przesłać muzykę to mi wyskakuje,że nie mogę tego importować.Co mam z tym zrobić?Proszę. odpowiedz

Nie mogę tego mieć bo mam Windows 8 ;(

ja mam windows 8 a wyświetla sie jakieś mikrosoft

Tutaj musze was rozczarowac xD kiedys tqm kupilam gazetke msp i tam bylo cos o tele xd ... Chyba pisalo tam, ze da sie importowac nasz film na msp c; Ps. Sory za bledy pisze telefonu xs

Prześlij komentarz